Vysadenie antikoncepcie. Čo to so mnou urobí?

18. jan 201724860
  • Dakujem pekne no zajtra kupim a dam vediet.

  • @holka1  když jsem neplánovaně otěhotněla a čekala svoji první dcerku, tak jsem taky mívala bolesti v podbřišku a pořád čekala, že to přijde...

  • @kitinka76  no ja tiez cakam ze to pride,dnes som musela ist necakane do prace ale kupim si test este dnes lebo moj frajer panikary viac ako ja.no a vcera a dnes uz nemam ani bolesti.

  • Sponzor fóra
  • ahojte, ja som HAK brala 4 roky, v septembri som vysadila, prva MS prisla po 30 dnoch, co je celkom fajn, len ma prekvapila jej intenzita, lebo taku slabu som fakt necakala 🤔 som bola zvyknuta na ovela silnejsie krvacanie doteraz
    za to obdobie sa mi uz stihla mierne zhorsit plet, ale zatial to pripisujem skor stresu ako tabletkam
    v kazdom pripade som zvedava ako sa bude telo dalej vysporaduvat s vysadenim a co mi povie doki na najblizsej kontrole ... dufam, ze vsetko bude v poriadku 🙂

  • ahojky,já beru antikoncepci 11let a už nějakou dobu přemýšlím jí vysadit,ale bojím se toho jak bude moje tělo reagovat na vysazení prášků,než jsem antikoncepci začala brát,tak jsem měla MS po 30-35dnech a celkem bolestivou,tak se obávám jak to bude fungovat teď.

  • Ahojte,
    tak ja ked som vysadila HAK, po myslím dvoch rokoch tak som konečne schudla 🙂, ale mám bolestivú menštruáciu a akné sa mi vrátilo, ale dá sa to vydržať. Už nechcem HAK, cítim sa lepšie, a nie taká naliata, a akné? To sa dá poriešiť správnym ošetrovaním ale inak klesli mi prsia 😃 . No čo už, za všetko sa platí nejaká dan. Ale vcelku, je mi lepšie bez HAK.

  • Ahojte, ja sa chcem opýtať, už som to tu čítala nejaké rady, aké vitamíny si mám nasadiť po vysadení HAK, ale nechcem ešte otehotniet/teda nechcem žiadnu kyselinu listovu/ niečo na pleť, vlasy...

  • takže je to tady po 12 letech vysazení mi MS naskočila přesně po 60 dnech a to bez jakékoliv známky dopředu (podotýkám, že před braním antikoncepce jsem měla bolesti, že jeden den jsem ležela) tak ted uvidíme kdy dorazí další MS 🙂

  • @kubikovi  na pleť a vlasy beru "SILICA" je to levné, seženeš to v lékarně a pomáhá to..i na nehty.. 🙂

  • @zmaldik http://www.docsimon.sk/tovar/silica-tbl-50 toto je ono?Ja som o tom ešte nepocula a to robim s liekmi 😬 , dakujem za radu

  • @kubikovi  ano ano to je přesně ono 🙂 doporučil to přímo doktor..ja už to beru minimálně 4 měsíce..vlasy mám pevnější zdravejší a o nehtech ani nemluví, vždycky se mi lámali, nic nevydrželi, ted mám krásné nehty skoro jako gelové, které jsem taky kdysi měla a právě proto jsem měla tak zničené nehty...vyzkoušej a uvidíš 😉

  • Ahojte dievčatá, potrebovala by som poradiť ohľadom vysadenia antikoncepcie. Vo februári máme s priateľom svadbu a hneď by sme chceli pracovať aj na bábätku. Plánujem vysadiť antikoncepciu 2 mesiace pred februárom, aby sme si dali nejakú prestávku v braní antikoncepcie. Bojím sa však reakcie môjho tela, niektoré z vás tu písali o zhoršení pleti, vlasov a pod. Antikoncepciu beriem cca 10 rokov a potrebovala by som radu, či si myslíte, že je dobrý nápad vysadiť antikoncepciu 2 mesiace pred svadbou, kedy by som mala byť najkrajšia 🙂 ďakujem pekne 😉

  • @nevestickaaaa  je to na tebe, aj ja som dlho nad tým uvažovala, kedy vysadiť, ale vysadila som až 3 mesiace po svadbe, a dobre som urobila, vlasy a pleť teraz jedna veľká katastrofa a ešte som aj pribrala 4 kg...

  • @nevestickaaaa  je to na tobě jak se rozhodneš, ja se rozhodla vysadit už ted (po 12 letech braní antikoncepce) svatbu mame v červnu (Jun) a možná jsem udělala dobře...menstruace mi přišla až ted po 2 měsících a budu čekat na další jestli příjde tak jak má..beru to tak, že aspon po svatbě budu čistá a můžu se pokoušet o miminko, tak po svatbě bych musela zase čekat než by mi přišla MS...ale je fakt každý to ma opravdu jinak..každý je individuál 🙂

  • @kubikovi @zmaldik ďakujem pekne za radu, na toto som vôbec nemyslela, inak by som vysadila skôr... ale asi počkám po svadbe, nech nevyzerám ako 16-ročná chudera s polámanými vlasmi a nechtami 😃

  • Sponzor fóra
  • Ahojky, to já jsem brala HA rok, pak jsem na měsíc vysadila, pak jsem zase začala brát a měsíc jsem kvůli tomu špinila, než se to srovnalo. Byla to taková ...měsíctrvající menstrauce. Velice nepříjemné😞
    Teď HA zase beru a jsem spokojená.🙂

  • tak nakoniec sme sa dohodli s priateľom, že vysadím hneď teraz, nechceme s bábom už čakať. Do svadby sú 3 mesiace, tak snáď sa dovtedy nejako zrovnám...
    @sarriku  takéto mesačné vysadenie nie je pre telo veľmi dobré, sú to hormóny a telo sa z toho môže aj zblázniť 🙂 je fajn očistiť si telo od toho "bordelu", ale to treba počítať tak s pol ročnou prestávkou, vtedy sa to oplatí a stoja tie problémy možno za to.

  • @holka1 ahoj , tak čo nového? môžem gratulovať?

  • @holka1  tak co?? jak to dopadlo?

  • @nevestickaaaa  Já bych to nedělala. Nikdy nevíš jak tělo zareaguje... a trápit se na svatbě, že mám akné, premenstruační syndrom, bolesti břicha nebo v kříži. Ne děkuji... nech to po svatbě

  • ja som vysadila HAK pred 10 mesiacmi. Zacali mi strasne padat vlasy a velmi sa mi mastili, zacala som sa viac potit a strasne vyrasky. Bola som aj u koznej a ta mi povedala ze musim pockat, ze sa to same upravi. Ale nic sa neupravovalo, uz som sa bala ze mi neostanu ziadne vlasy na hlave. Potom som citala na nejakom fore, ze niekomu pomohol bylinny pripravok Femigard. Tak som si to kupila a po mesiaci sa to zacina zlepsovat. Keby som to vedela, tak si ho kupim este pred vysadenim a vyhla by som sa vsetkym problemom.

  • ja som vysadila po 8 rokoch pred 2 mesiacmi, ... dosla som o prsia - jedno číslo, ... mastne vlasy wheeey uplne ze cele zle, snad sa hodim do normalu 😞

  • Holky mám asi blbý dotaz, ale můžou se všechny různé vitamíny (užívám vápník, hořčík,zinek v jedné tabletě a ginko bilobu)kyselina listová a popř. femigard brát dohromady ? Nějak se bojím, aby toho nebylo trošku moc...

  • @ivka_alex  Taky se mi zdá, že se mi víc mastí vlasy ale naštěstí to není takové strašné a připisuju to i změně počasí apod.
    Co se týče prsou tak to je normálka, při antikoncepci se mi trošku zvětšili, tak teď se musí vrátit do původního stavu 😉 I kamoška to tak měla....
    Uvidíme co bude dál, přeci jen je to u mě zatím krátká doba po vysazení

  • ahojte vysadila som tabletky po 3rokoch užívania, prvý mesiac bol v pohode ale potom sa mi zhoršila pleť a o tom aké problémy mam s cyklom nechcem ani myslieť. Baby majú problém že menzes im nechce prísť a ja naopak príliš často. Objednala som si femigard tak strašne dúfam že mi pomôže, pretože gynekológ mi zase naordinoval len hormóny, po ktorých mi bolo horšie.

  • @barcelonka  Ještě je moc dobrá bylinková tinktura Gynex od Energy. 🙂

  • @trckin  já taky beru docela dost prášku najednou --betakaroten, silica a kyselina listová..do toho ted antibiotika na 3 měsíce a další nějaké tabletky na posílení svalů..tak snad toho taky není moc..pokud se navzajem neruší, tak si myslím, že to není zase až tak špatné.

  • @zmaldik  díky za reakci, já právě nevím, abych z toho ještě neměla nějaké trable 😉 Můžu se zeptat od jaké firmy bereš tu kyselinu listovou ? V lékárnách mi nabízejí pokaždé něco jiného...

  • @trckin  beru trošku tu lepší, ne úplně tu nejlevnější..stojí kolem cca +- 70 kč asi na měsíc, záleží od lékárny..koukni na odkaz http://lekarnalouny.cz/shop.php?action=show_product_detail&product_id=628238154 🙂

  • @trckin a je fakt lepší asi moc to nestřídat, brát vždycky jeden typ 🙂 vím, jak to chodí v lékárnách..každý má něco jiného.. 🙂

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém