Vysadenie antikoncepcie. Čo to so mnou urobí?

18. jan 201724860
  • @zmaldik  Díky za tip. Včera jsem si nějakou koupila za přibližně stejnou cenu, tak u ní zůstanu a nebudu to měnit. Je šílený jak se v tom máme vyznat 🙂)) Jinak já jsem v sobotu po více jak 9 letech dobrala poslední prášek, tak jsem zvědavá, co to se mnou udělá....no uvidíme 🙂

  • @trckin  mno pěkně..to já vysadila před cca 2 měsíci po 12 letech 🙂 po 60 dnech jsem dostala menstruaci a to bez jakýchkoliv náznaků (a to připomínám, že jsem měla před antikoncepcí bolesti, že jsem den ležela a během antikoncepce to bylo lepší ale i tak bolelo minimálně jeden den..takže mě to docela překvapilo..pleť jsem měla celou dobu nezměněnou akorat ted tento týden se mi trošku pokazila ale natřela jsem je konopným krémem, čistila ráno a večer, solárko a už to mizí..mno a ted jsem zvědavá na další vlnu kdy příjde, jestli příjde včas 🙂 tak ti držím palce, at ti dorazí brzo 🙂

  • @trckin  Já listovku beru už asi od záři, kdy jsem ještě měla antikoncepci a pokračuju dál i když teď mám jinou ale mám tu silnější (větší koncentrace) do toho jsem teď brala brusinkovou šťávu a přejdu na rakytníkoví olej...
    Chci v období podzimu podporovat i imunitu a třeba je to dobré i skrz jiné věci 😃

  • Sponzor fóra
  • @raduli13  O rakytníku a brusinkové šťávě toho moc nevím, budu si to muset nastudovat 🙂

  • @daskabaska  ahoj chcem sa opytat co je to za pripravok ten femigard su to dake vitaminy,alebo lieky?mam podobny problem padaju vlasy,mastia sa mi,a plet je stale masna tiez a tak isto aj tie vyrazky😞

  • @trckin  Brusinky jsou dobré na močové cesty, rakytník má vysoký obsah vitamínu C a kupu dalších látek, a tím pádem má preventivní účinky ve všem možném 🙂
    Rakytník
    http://www.ahaonline.cz/clanek/musite-vedet/55828/rakytnikovy-olej-vas-prirodni-zdroj-vitaminu-a-energie.html

    Něco k brusinkám
    http://zanet-mocovych-cest.zdrave.cz/brusinky-zdrave-ale-v-primerenem-mnozstvi/

  • @raduli13  Díky 🙂))

  • @trckin  tak to ti drřím pěsti, ať nemáš po vysazení problémy jako já..je možné, že nejsopu způsobeny antikoncepcí, třeba bych je měla i tak, ale je to na prd 🙂

  • @haidi   je to take bylinne tonikum, na prirodnej baze. Obsahuje to vselike rastliny na zenske veci, upravuje cyklus, hormony a tym by mali odozniet aj vsetky ostatne symptomy sposobene vysadenym HAK. Uzivaju to aj baby co sa snazia otehotniet, tak pozor na to 🙂. Ja som to nasla v roznych internetovych obchodoch zo zdravou vyzivou, ale nakoniec som to kupila osobne v jednom v BA, lebo sa mi nechcelo cakat na dorucenie. Ze vraj to maju aj v niektorych lekarnach, ale ja som taku nenasla. Treba to uzivat 3 mesiace, mne jedna flasa vysla na 1 mesiac a stala okolo 15€. Tak snad aj tebe pomoze.

  • @danaruj  Já se toho právě docela děsím 😞 Přeci jenom devět let je dlouhá doba...včera jsem začala s tou listovkou - nakonec značka Bioaktivní Folic.

  • Ja jsem vysadila pred 14 dny asi po 7 letech prasky. Zatim vse ok... problemy s pleti jsem mela i kdyz jsem antikoncepci brala, vzdycky ze stresu a ten mam i ted, tak to prisuzuju spis tomu. Jsem zvedava, jak to bude pokracovat, ale snad to bude ok.

  • @trckin  no já brala osm let a teˇu už neberu 4 měsíce a zatím trápení..uvidíme no 🙂listovku beru celou dobu od vysazení..

  • @danaruj  Takže jsi to vysadila už před svatbou ? To je docela odvaha...

  • ja som vysadila včera a hneď som objednala aj femigard, tak uvidíme... už som raz prestávku mala a bolo to v pohode. Držte palce, aby som bola na svadbe, ktorá je o 3 mesiace OK 🙂

  • @trckin  jo, asi tři týdny před svatbou a vše bylo ok. pleť a vlasy se začly horšit až poté, co jsem začala brát antibiotika a od té doby to šlo z kopce a momentálně jsem na lécích a injekcích..

  • Sponzor fóra
  • @danaruj  Jé tak to mě mrzí. Držím pěsti, ať je to lepší. Mě moje kosmetička říkala, že můžou pomoci nějaké bylinky či co, tak až tam v pondělí půjdu tak se jí znovu optátm a dám vědět, co mi poradila.

  • @trckin  jj.dej prosím vědět 🙂 však ono se to i u mě srovná, jen mě štve, že ten kdo dítě nechce, jej má hned a kdo jo, musí řešit problémy..

  • @danaruj  Tak kosmetička mi dala kontakt na jednu homeopatku, která prý s hormonálními změnami při vysazení antikoncepce umí poradit. Jinak léčí bylinkama i těhotné, které nemohou brát žádné prášky. Pokud budeš chtít kontakt, napiš přes IP. Jinak akné pak můžu řešit s kosmetičkou pomocí laseru. Uvidím, jak to bude hrozné a pak se rozhodnu, zda to budu řešit bylinkami naebo moderní technologií 🙂

  • brala som jeanine, potom maitalon teraz som po 9 rokoch vysadila, je to týždeň a nič to chvalabohu so mnou nerobí, cítim sa rovnako. očakávala som krvácanie ako keď si zabudnem dať tabletku, ale zatial nič. tak ktovie, snáď to bude v poriadku.

  • Já mám už měsíc po vysazení HAK a čekám na menstruaci (zatím nic), mám zhoršené akné v oblasti dekoltu a občas mám pnutí v prsou, jako kdybych to měla dostat, tak uvidíme...jinak mám pocit, že se mi zvýšila váha, ale na oblečení zatím nic nepozoruji a doufám, že se to ani nezmění, asi spíš zadržuji víc vodu, což je normální zvlášť před menstruací, jinak musím zaklepat nepociťují zatím žádné extra problémy a snad ani nebudu 🙂

  • Já jsem brala Lindynette20 a vysadila jsem ji kvůli plánovanému těhu v sprnu 09 a v září jsme už čekali miminko 🙂
    Pleť jsem měla pořád stejnou,zhubla jsem 1kilo a nic mi nebylo. Jen jsem měla větší žízeň,ale to nevím jestli teda bylo tím,ale bylo mi fajn. MS jsem dostala 3dny po vysazení a trvala 6dní... Další jsem už neměla...
    A hned od vysazení jsem brala Calibrum baby plan...
    Dnes beru Azalii,pro kojící matky a doufám,že přechod na normální HA vůbec nezaregistruju a vše bude v pohodě.

    🙂

  • @ba0terka  Tak menstruaci po vysazení jsem měla taky, ale to se spíš dá považovat za normální, bo by jsem ji měla i kdybych nevysadila, je to pravidelné krvácení mezi jednotlivými baleními HA....

  • @raduli13 : fakt? já jsem tehdá měla teprve druhou pilulku z nového plata...

  • co vysazeni udelalo se mnou? hlavne PMS - to je KATASTROFA. brala jsem dlouho a pred HAK jsem to nejak neresila, ale ted to se mnou je pred menstruaci peklo, az se sama divim, kdo to je, ze se vubec nepoznavam..

  • tak pridám sa aj ja - vysadila som pred pol rokom - brala som ich 8rokov - akne prišlo ale to neni až taký hrozny problém - horšie je že od kedy neberem antiku tak mam každy mesiac zapal močových ciest a to je ina bolest - teraz po pol roku mi menštruacia začala haprovat doteraz v pohode 28-30dní a teraz že po 7 dňocho čo mi skončili zasa, je to síce len také špinenie ale predsa len to človeka obťažuje - som zufala už neviem či mam zasa nasadiť nech mam pokoj ale nemam chut sa cely život pchat hormonami 😞 😞

  • @nape  a čo ti na to povedal doktor? 😮 inak nevidím priamy súvis s tým zápalom močových ciest, skôr to budeš mať asi chronické.. a určite vydrž, telo sa musí spamätať..

  • @zabka88   doktor tvrdí že som zdrava ako rybička - ja som si tiež myslela že to nebude mat nič spoločné ale ked to začalo presne v tedy tak som si to s tým už spojila 😞

  • tak pridávam svoje skúsenosti aj ja - tabletky som vysadila pred 5-mesiacmi, odvtedy všetko ok až na zhoršenie pleti a čo ma najviac desí a s čím bojujem už 2 mesiace je vypadávanie vlasov, idem sa zblázniť, vlasy si ani nefenujem, ani nežehlím. Nasadila som si Revalid tabletky, šampón a kondicionér, popri tom užívam aj Pantenol a Centrum vitamíny, ale žeby sa to chcelo zlepšiť zatiaľ nebadám. Vôbec si neviem rady, už som z toho zúfalá 😞((((

  • @nape   nechceš skúsiť, vraj existujú také kvapky na upravenie cyklu, berú to baby čo chcú otehotnieť, možno by to ale pomohlo ja tebe .. ten zápal treba preliečiť asi aj antibiotikami, a teplo sa obliekať aj doma, na noc a tak.. darmo sme háklivé my ženy na tieto partie 🙂

  • @zabka88  ja by som už skusila asi všetko čo sa da bo som zufala - nevieš ako sa tie kvapky volaju?
    a antibiotika berem každy mesiac na tie cesty - iným sa to liečit ževraj neda - bojím sa že si odpálim imunitu
    ja ešte aj v praci sedím v deke, pijem denne 3litre - ja to nemam že by som si to sama zapričinla - niekde inde je problém idem munologovi čo mi poradí on tak dufam že už sa na niečo príde

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém