Drží z vás niektorá Dukanovu diétu?

15. máj 201915841
  • @ncora  urcite aj chilli, bylinky....... tieto pochutiny su dovolene 🙂
    ide o to, aby tam nebol cukor

  • @maryska007  Aha dakujem....a aky syr jedavas?..ja som nasla jedine Kleopatru a Lerdameer light maju 17percent

  • @maryska007   A mozem este otazku...ake umele sladidlo pouzivas?..ja sa v nich nevyznam len som citala ze su aj niejake v prasku...ja zatial nic nesladim ale len tak preistotu.. 😉

  • Sponzor fóra
  • @ncora  syr Kleopatru, ta ma 13%, mne sa zda, ze Leerdamer ma az 30%, ale nie som si ista....a teraz som si kupila v rakusku 7% syr, ale to je len nahoda 😐
    a sladidlo....to som si dala do tych otrubovych susienok som kupila v DM drogerie take tekute (Das gesunde PLUS), vhodne aj na pecenie, nejako je mi to sympatickejsie ako prasok, kaloricku hodnotu nema skoro ziadnu a mam taky dojem, ze nema pachut

  • @maryska007  Jasne teraz som pozrela Kleopatra ma presne ako pises 13% a leerdamer ale light ma napisane 17%
    Dakujem pozriem sa zajta v DM nech mam preistotu poruke ked ma napadne piect tie susienky 😉 Kedze sa moze Cola light tak ta je tak sladka ze ma hned prejde chut na dalsie sladkosti 😃 Zatial nepeciem ziadne pecivko akosi mi vobec nechyba...sice mam dnes len druhy den tak uvidim mozno sa mi zachce 😃

  • Pekny podbecer baby......Ja som mala taku kriiiizu dnes. Boli sme na navsteve a tam kysnuty dom. kolaac s boruvkami posypany cukrom a tvarohovy kolac s "crostata" chrumkavy vrch z cukru a ryz. muky. Sliny mi tiekli a ja ze nie dakujem, ale dala som si zabalit a dam do mrazaku , ked budem moct.
    Na obed ma muz zobral do avionu za 7 eur azijske"zjec co chces" tak som si dala na grile musle, krevety, chobotnicky a kopec grilovanej zeleninky a kyslu kapustu.
    Teraz som dovarila cesnakovo spenatovu (z Lidla mrazene listy) polievku s rozhabarkovanym vajickom a druhe si idem dat dolky s vanilkovym pudingom.
    Drte sa. Dnes zacala aj suseda a uz mi referovala ako ju smedi a ze bola aspon 30x na wc cikat hehe

  • @tesoro  aj ja by som dnes pojedla piate cez deviate, tak dohadzujem otrubové koláčiky s tvarohovým krémom a otrubové "pagáčiky" so syrečkou a pórom 😉

  • @nikinka1111  Inac neviem z keho dovodu su otruby limitovane na den.... vyzistim.... Neviete niektora?

  • @tesoro  Ahoj ja som niekde citala ze vecsie mnozstvo uz ma vysoku energeticku hodnotu tak preto len tie dve lyzice.. 🙂
    Nevies nahodou ako je to s Tofu? ci sa moze jest a v krorej faze?

  • @tesoro  ...vanilkovy puding robis klasika alebo niejaky specialny? 🙂

  • @tesoro  od troch lyžíc už majú kalorickú hodnotu

  • Tak dnes 5 den a -2kg,ale uz sa teraz tesim kedy tato dieta bude za mnou 😛 . Zle sa mi dycha,boli ma hlava a som slaba ako mucha 😦 .

  • @kikatina  nezabudaj pit vela vody a daj si multavitaminy....ja si davam C-ko 500mg a ine vitaminy, takze sa citim uplne v pohode

  • @ncora  sem ti hodim, ktore proteiny su odporucane a sojove maso je dokonca na prvom mieste, tak snad aj tofu 🙂

    Potraviny s vysokým obsahem bílkovin a malým množstvím tuku (bílkoviny(g/100g)):

    Sojové maso 45
    Olomoucké tvarůžky 29,7
    Tvaroh na strouhání 28,6
    Krůtí prsa 24,1
    Kuřecí prsa 23,3
    Drůbeží játra 22,9
    Tuňák 22,1
    Telecí kýta 20,8
    Hovězí svíčková 20
    Tvaroh bez tuku 18,8
    Krevety 16,5
    Filé z tresky 16,2
    Vaječný bílek 11,1
    Bílý jogurt 4,2-5,9
    Minimální hranice denního příjmu bílkovin je 0,6 g na kilogram ideální tělesné hmotnosti.

  • @tesoro  obdivujem , ako sa dokazes ovladat 😃
    ja som tiez bola na navsteve, tortu som odmietla aj ked ma az trhalo, som sa naliala colou light, ale dala som si klobasku a zeleninu.......ale musim povedat, ze mam zle svedomie, idem na bicykel, aspon na pol hodinku 😃

  • Sponzor fóra
  • dievcata den druhy -1,5 kg.mala som teraz trosku casu tak som sa pomerala aj ked som to chcela povodne spravit az po tyzdni z pasa mi ubudli 3 cm.je to mozne po dvoch dnoch?dnes zacinam treti ale som uplne navnadena ked to takto pekne funguje

  • Ahojte kočky, včera sme boli tak isto na návšteve (chlebíky, upečená domáca bábovka, vínko) 😒 a čo som si dala ja ? : olivy a asi 3 malé kúsky syru a asi liter a pol vody(ani som nevedela, že mám takú sakra pevnú vôľu). Dnes ma berie drahý "vyvenčiť" 😉 do Ikea (ešte sviečky a nejaké servítky a misky na sviečky na svadbu potrebujeme) a ide si kúpiť VÁHU-už konečne budem vedieť keď to pôjde dole - ale aj keď to pôjde hore..... pekný deň (večer dám info, či už konečne ide dole) 🙂

  • @ncora  fu neviem vyzistim , ale mari sa mi ze ano, ale nechcem zavadzat. Uz to zistujem.... 😃

  • @ncora  ten puding robim najlacnejsi z Lidla, je tam minimum kuk. skrobu , urobila som si tak 1/3 a necele 2 dc nizk. mlieka.

  • Tak uz mi to kolegyna polka nasla ... tofu sa moze pri kombinacii zelen.proteiny. cize od druhej fazy 😎

  • @kikatina  vitaminy uzivas???? Nejlepsie je obycko C a D

  • @lucyfuk77  hovadzi kottbular si pekne daj v IKEA a omacku neries je tam min. smotany, alebo zabehnite oproti na to zjec co chces ak mas rada morske priserky 🙂

  • Aha a aby som nezabudla tak ako som predpokladala. Dnes mam posledny (4) den zelenina, pred kramamy a vaha opat hup hore kusok. Od zajtra idu opat proteiny....tak uvidime. Ale je to aj tak supis
    den 15 : 59,8 Kg (-3,2Kg) do ciela 3,8 kg

  • @tesoro  ... ty máš tak geniálne nápady ... 🙂 teraz neviem, či sa viac teším na novú váhu, alebo na jedlo 😛 😬

  • Lucy a co si das?????Mnam

  • Zdravim, od piatku sa mi tiež vaha nepohla (myslela som, ze to bude tymi lievancami od Tesoro - super recept), ale dnes bola rano v telke astrologicka a bude to tým, ze zajtra je spln a vtedy to ide dole zle. Dnes, zajtra by to chcelo naozaj lahku stravu a potom po splne by to mala vaha padat dole. Tak uvazujem, ze zajtra by som to teda dala len na jogurtoch a acidku.

  • caute dukanky🙂

    tie co ste z BA a budete uz v 3 a udrziavacej faze, kuk na tento link...ze aka cukraren je tu pre nas 🙂 http://www.sanett.sk/

  • Lulu to si este pockaaaaame......


  • Výživa Čím bližšie je Mesiac ku splnu, tým viac náš organizmus zadržuje – telo má tendenciu priberať. Pozor preto na to, čo do splnu zjeme. V týchto dňoch je aj zbytočné začínať s nejakou diétou. V 2. fáze ešte stále dávame prednosť tepelne upravenej a šetriacej strave – varenej a dusenej zelenine, omáčkam, polievkam, rôznym kašiam a nekysnutému chlebu. Dopriať si môžeme aj mliečne výrobky – najmä kyslomliečne, jogurty, syry a pod.. Nevhodné sú vyprážané jedlá, jedlá z kysnutého cesta a vajcia. V dňoch Škorpióna nám aspoň dobre trávia sacharidy. Môžeme si preto dopriať trochu sladkostí, nekysnuté pečivo, zemiakové, ryžové či cestovinové variácie. Zo zeleniny by sme mali uprednostňovať najmä listovú zeleninu. Dopriať si môžeme aj iné zložky potravín či druhy zelenín, ktorými náš jedálniček obohatíme. V dňoch Škorpióna si môžeme dovoliť zaexperimentovať, vytvoriť slávnostné pikantné pokrmy, ale aj vidiecke jedlá. Na túto fázu sú však najvhodnejšie pokrmy našich starých mám.

  • @tesoro  POZOR ZIADNE SACHARIDY U NAS HEHE

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém